LIM PHALKUN

ពិភពសៀវភៅគណិតវិទ្យាជាភាសាខ្មែរ

អំពីខ្ញុំ


ជីវះប្រវត្តិសង្ខេប

១-ជីវះប្រវត្តិផ្ទាល់ខ្លួន

នាមត្រកូល និង នាមខ្លួន លឹម ផល្គុន (ជាអក្សរឡាតាំង) LIM PHALKUN
សញ្ជាតិ ខ្មែរ ភេទ ប្រុស កើតថ្ងៃទី ១០ ខែ ឧសភា ឆ្នាំ ១៩៧៨ នៅភូមិភ្នំសំពៅ
ឃុំភ្នំសំពៅ ស្រុក បាត់ដំបង ខេត្ត បាត់ដំបង ។
អាសយដ្ឋានបច្ចុប្បន្ន ផ្ទះលេខ ២០៧ ផ្លូវជាតិលេខ១០ ក្រុមទី០៦ ភូមិដង្កោទាប
ឃុំទួលតាឯក ស្រុកបាត់ដំបង ខេត្ត បាត់ដំបង ។
២-ប្រវត្តិសិក្សា

-ពីឆ្នាំ ១៩៨៥ ដល់ ១៩៨៨ រៀននៅសាលាបថមសិក្សាអូតាគាំពីរ ។
-ពីឆ្នាំ ១៩៨៩ ដល់ ១៩៩២ រៀននៅមធ្យមសិក្សាបថមភូមិ ( អនុវិទ្យាល័យវត្តដំរីស )
-ពីឆ្នាំ ១៩៩៣ ដល់ ១៩៩៦ រៀននៅមធ្យមសិក្សាទុតិយភូមិ ( វិទ្យាល័យព្រះមុន្នីវង្ស)
-ពីឆ្នាំ ១៩៩៧ ដល់ ២០០០ រៀននៅវិទ្យាស្ថានបច្ចេកវិទ្យាកម្ពុជា ទទួលបានសញ្ញា
បត្រ័បច្ចេកទេសជាន់ខ្ពស់ជំនាញសំណង់ស៊ីវិល ។
-ពីឆ្នាំ ២០០០ ដល់ ២០០៤ រៀននៅវិទ្យាស្ថានជាតិគ្រប់គ្រង ទទួលបានបរិញ្ញាបត្រ័
ពាណិជ្ជកម្មជំនាញគណនេយ្យ និង ហិរញ្ញវត្ថុ ។
-ពីឆ្នាំ ២០០៤ ដល់ ២០០៨ រៀននៅសាកលវិទ្យាល័យខេមរះ ទទួលបានបរិញ្ញាបត្រ័
វិទ្យាសាស្រ្តអប់រំ ជំនាញគណិតវិទ្យា ។
-ពីឆ្នាំ ២០០៧ ដល់ ២០០៨ សិក្សាអនុបណ្ឌិតនៅសាកលវិទ្យាល័យបោលប្រាយ ។
-ឆ្នាំ ២០០៨ សិក្សាគរុកោសល្យគ្រូឧត្តមសិក្សាហើយទទួលបានវិញ្ញានបនបត្រ័
គរុកោសល្យគ្រូឧត្តមសិក្សាពីសាកលវិទ្យាល័យបោលប្រាយ ខេត្តសៀមរាប ។
៣-ស្ថានភាពគ្រួសារ

-ឪពុកឈ្មោះ លឹម ឆុន កើតនៅឆ្នាំ ១៩៣៨ សញ្ជាតិខ្មែរ មុខរបរសព្វថ្ងៃ ជាមន្ត្រីរាជ
ការចូរនិវត្តន៍ ។
-ម្តាយឈ្មោះ សុខ ណម ( ស្លាប់ )
៤-បទពិសោធន៍ និង ការចូលរួម

-ពីឆ្នាំ ២០០៦ ដល់ ២០០៩ ជាសាស្រ្តាចារ្យនៅសាកលវិទ្យាល័យបៀលប្រាយខេត្ត
បាត់ដំបង ទទួលបន្ទុកបង្រៀន គណនេយ្យ – គណិតវិទ្យាពាណិជ្ជកម្ម – ស្ថិតិ និង
គណិតវិទ្យាសំរាប់ថ្នាក់វិស្វកម្ម ។
-ឆ្នាំ ២០០៧ ចូលជាសមាជិកសហគមន៍អ្នកគណិតវិទ្យាកម្ពុជា ។
៥-ស្នាដៃបោះពុម្ពផ្សាយ

-គណិតវិទ្យាជុំវិញពិភពលោក ( ភាគ ១ ដល់ភាគ ៥ )
-គន្លឹះស្វីតចំនួនពិតសំរាប់ថ្នាក់ទី១១
-ពិភពស្វីតចំនួនពិតសំរាប់សិស្សពូកែគណិតវិទ្យា
-អនុគមន៍ត្រីកោណមាត្រសំរាប់ថ្នាក់ទី១១
-អនុគមន៍ អិចស្ប៉ូណង់ស្យែល និង លោការីតសំរាប់ថ្នាក់ទី១១
-ចំនួនកុំផ្លិច លីមីត ដេរីវេសំរាប់ថ្នាក់ទី១២
-ធរណីមាត្រវិភាគក្នុងលំហសំរាប់ថ្នាក់ទី១២
៦-ទំនាក់ទំនង

-ទូរសព័្ទផ្ទាល់ខ្លួន : 017 768 246

-Email: lim_phalkun@ymail.com

2 thoughts on “អំពីខ្ញុំ

  1. លោកគ្រូ តើខ្ញុំអាចដោនឡ្ូតសៀវភៅលោកបញ្ចូនដាក់ក្នុងប្លុកខ្ញុំបានទេ​។

Leave a comment